13 Haziran 2012 Çarşamba

Utah ve Batı Of Vahşi Yenilebilir Bitkiler



Ben iyice Geçen birkaç yıl içinde yenilebilir yabani bitkiler hakkında öğrenme keyif aldık ve kimlik bulma ve ben görüyordum bitkiler için kaynak bulma başlangıçta sert iken bu vahşi bulunmakta ne kadar öğrenmek için bir heyecan olmuştur. Ben çoğu bile yaşadığım Utah çölünde bulunan yabani yenilebilir sayısı az şaşkınım kalmak zorunda. Sadece vahşi yiyecek, bir sürü vardır ama bunların çoğu oldukça lezzetli. Bahar ile köşeyi dönünce ben tekrar düşünüyorum ve bazı toplayıcılık ve daha iyi bir diyet sabırsızlıkla bekliyoruz. Sana yenilebilir yabani yeşillikler yemek aslında diyet geliştirmek olabileceğini düşünmedim bahse girerim!

Ben bu yolculuğa başladı ben bulunan şeylerden biridir. Ne yabani yenilebilir gelince çoğu insan farkında değilsiniz bu bitkiler biz yabani otların ve yabani yeşillikler ve bu kez yetiştirildi aramak olmasıdır. Benim favori yabani bitkilerin çoğu sebze olarak ABD'ye getirilen ve bazıları hala sebze olarak yetiştirilmektedir. Bunlar yabani sebzeler çoğu zaman mağazalarda bulabilirsiniz ne daha sizin için çok daha besleyicidir. Bu örneklerden biri ünlü Kuzu Çeyrek veya Wild Ispanak olduğunu. Bu pek çok isim tarafından bilinen ama gerçeği hepimiz Kuzu Çeyrek aramak bitki erken göçmenler tarafından ABD'ye getirilen bir Ispanak ve kolay, kolay ve bu yüzden artık ülke genelinde hepsine sahip kendisini yaymak için yeterince güçlü olduğunu basitçe edilir. Şimdi ise yerli bitki olmasa da "vahşi" yetişir. Bu oldukça sık bir durumdur.

Bahar, bir hardal bitkisi olan benim favorilerimden biri getiriyor. Ben mavi hardal seviyorum ve ben bunu büyüyen bir yıl boyunca tutmak isterdim ama sadece bu nedenle burada Utah biz Şubat ayı bazen erken erken bahar aylarında bol yaşama sahip sıcak ve kuru hava gibi değil. Bu hafif baharatlı tadı ile lezzetli bir turp aromalı yeşil. Ben sandviçler ve salatalar bunu seviyorum ve hatta büyük bir pişmiş yeşil yapar. Bu gibi birçok yeşillik olarak ıspanak yerine herhangi bir tarifi eklenebilir. Bu, küçük lavanta çiçekleri kurcalamak güzel bir manzara sunuyor bitkidir. Genellikle çiftçiler ekinleri ekmeye çıkmadan önce tüm alanları geliyor kapsayacaktır. Mavi hardal da bazı tatsız bulmak oldukça keskin bir kokusu vardır. Şahsen geri çocukken oynanan haddeleme yeşil tepelerin benim için anılarını getiriyor. Ben koku o anda ne olduğunu bilmiyordum ve bana ama şimdi bitki tanımak kokusu bana ama sevinç şey getiriyor rulo için yumuşak yeşil bitki bütün yaz ayrılmamak niçin bilmiyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder