22 Haziran 2012 Cuma

Pepperoni İle Değişik Salata Tarifi


Gün geçti ise makarna salatası popüler oldu "tarafı," aile piknik ve kilise pot lucks görev yaptı. Genelde makarna, salata biraz doğranmış kereviz, ve renk için birkaç doğranmış yeşil biber ve domates vardı. Mayonez birlikte bileşenleri düzenledi. Zamanla, jambon, peynir ve hatta sosisli temel tarifi eklendi.

Eski moda makarna salatası hala bir sorundur. Onun popülerlik hazırlama kolaylığı veya nedeni olabilir erişte gibi çoğu insan.

Good Housekeeping Cookbook 1955 baskısında patates salatası bir varyasyon ", En-Ever Makarna Salatası" için bir tarif içeriyor. Için onun tarifi ile 2000 yılında yayınlanan Pillsbury Komple Cook Book, ileri hızlı "Ham ve Makarna Salatası Piknik." Zevk Pickle ve doğranmış pimientos geleneksel bir tarifi eklenir. Bir de luxe sürümü için, doğranmış cumbers, dilimlenmiş yeşil zeytin ve dilimlenmiş haşlanmış yumurta ekleyebilirsiniz.Önceki salatalar gibi, mayonez ile giyinmiş.



Bugün, restoranlar ve şarküteri klasik tarifi geliştirilmiş versiyonları hizmet vermekteyiz.Pillsbury sitesi Burgu makarna, taze mozzarella peyniri, dilimlenmiş sucuk ile yapılan "Katmanlı Pizza Salatası" için bir reçete verdi. I temel bir tarifi takip, fakat bunun yerine bitkisel pene makarna kullanılır. Kurutulmuş havuç, domates ve ıspanak ile yapılan bu ürün her dört-ons kısmında sebze tam bir porsiyon.

Yağ ve tuzu azaltmak için, ben tarifi Paremesan rendelenmiş peynir silindi.Bitkisel içerikli artırmak için ben çözülmüş küçük bezelye bir fincan ekledi. Ben sucuk ve peynir yeterli olduğunu düşündüm çünkü ben herhangi bir ekstra tuz ilave etmedi. Benim 20 yaşındaki torunu salata sevdi ve ben de sucuk severler sizin evde yaşamak mı gitti? Eğer öyleyse, eski bir klasik bu sürümü bir hit olacağından emin olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder