13 Haziran 2012 Çarşamba

Aileniz en Masada Bu eski moda Salatalar ve Yanlar keyfini çıkarın



Eski moda yemek tarifleri seviyorum. Belki de yaşlılık var ya belki tadı ama ben çok benim gençlik ve erken evlendi gün tarifler benim toplama kullanmaktan zevk. De, bu iki tarafın ve salatalar deneyin ve onları yakalayın olup olmadığına bakın! Nedir bu lezzetli Kiraz Waldorf Salata ya da benim Hoosier Shell Makarna hakkında sevmek değil mi? Fikir Mısır Güveç garip bir adı vardır ama emin lezzetli!

KİRAZ WALDORF SALATASI
Bu tarif benim Southern Indiana mirasın tarifleri başka bir şeydir!

2 elma, doğranmış
1 çorba kaşığı limon suyu
2 kaburga kereviz, kıyılmış
1 bardak taze veya dondurulmuş tart, çekirdeksiz kiraz
1/2 fincan kurutulmuş kızılcık ekle
1/2 bardak doğranmış cevizler

Geniş bir kapta limon suyunu elma bölün. Kereviz, kiraz, kızılcık ve ceviz ekleyin. Yavaşça malzemeyi birbirine karıştırın. Salata içine aşağıdaki giyinme ve kat olun. Cezasını buzdolabına kadar.

Pansuman:
1/4 su bardağı mayonez
1/4 fincan ekşi krema
2 çorba kaşığı bal

Hoosier SHELL MAKARNA SALATASI
Bu, onu herhangi bir mayonez yok gibi piknikler, aile toplantıları, vb için iyi bir makarna salatası tarifi.

1 kutu (8 oz) küçük deniz kabuğu makarna, pkg yönlere göre pişmiş ve süzülmüş
1 1/2 su bardağı ince dilimlenmiş küçük kabak,
Taze domates doğranmış 1 1/2 bardak
1/4 bardak doğranmış maydanoz
1 tatlı kaşığı kuru kekik
1 tatlı kaşığı kuru fesleğen
sarımsak tozu tutam
1 şişe (8 oz) tercih İtalyan Salata Sosu

Büyük bir kase savurma tüm malzemeyi iyi birleştirin. Kapak ve servis etmeden önce gece veya saatlerinin en az bir çift soğutmak.

IDEA MISIR GÜVEÇ
Bir şimdiki adıyla 1950'lerde ev kadını dergisi bu eski tarifi oldukça benzersiz bir adı vardır. Ben birisinin olduğunu tahmin "parlak bir fikir?" "Fikir" olduğunu kim, benim ve ailem çok, uzun yıllar çok memnun olduğumu iyi biriydi.

1 küçük yeşil biber, doğranmış *
1 küçük soğan, doğranmış
3 yemek kaşığı tereyağı
2 yemek kaşığı un
1/2 çay kaşığı tuz
1/4 çay kaşığı kırmızı biber
1/4 çay kaşığı kuru hardal
1/8 çay kaşığı kırmızı biber
1 kova mısır, krem ​​tarzı
1/2 su bardağı süt
1 yumurta, çırpılmış
1/2 fincan kuru ekmek kırıntısı

Tereyağı yeşil biber ve soğan sote edin. Kalan malzemeyi birleştirin ve yeşil biber ve soğan ekleyin. Bir tereyağlı sığ fırın tepsisine karışımı içine dökün. Eğer isterseniz, tepesi bir çıtır daha kuru ekmek kırıntısı ve eritilmiş tereyağı Top. 20 dakika 350 güveç pişirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder